Onze missie
Adminta gelooft dat iedereen verantwoordelijk is voor het creëren van zijn eigen succes. Een bedrijf is een fantastisch middel om je dromen waar te maken en je doelen te bereiken. Dat bedrijf moet dan wel financieel gezond en winstgevend zijn. Adminta maakt financiën leuk, praktisch en toegankelijk, zodat iedere ondernemer kan bouwen aan zijn financieel gezonde bedrijf. Wij bespreken uw wensen en uw huidige werkwijze m.b.t. de administratie en samen met u verzorgen of ontzorgen wij de ondernemer met de administratie door dit grotendeels automatisch te gaan verwerken. De verkoopfacturen kunnen bijvoorbeeld eenvoudig via een app op de telefoon door u gemaakt en verstuurd worden naar uw klant. De inkoopfacturen kunnen vanuit de leverancier meteen naar een speciaal voor u aangemaakt mailadres worden gestuurd waarna de factuur automatisch wordt ingeboekt in het boekhoudpakket. Door dit te automatiseren heeft u meer tijd over voor uw onderneming en hoeft u de boekhouding niet meer in een ordner bij ons te brengen. Tevens zijn de facturen en bonnetjes terug te vinden in de administratie. De administratie is (grotendeels) meteen zichtbaar bij de boekhouder/accountant. Als dit goed is ingericht en deze werkwijze consequent wordt gehanteerd kan de automatische bankkoppeling worden ingesteld. Dit houdt in dat de bankmutaties van de afgelopen dag s’ morgensvroeg al in uw boekhoudpakket zijn ingelezen zodra u de boekhouding opent. Vanuit de administratie kan dan worden gestuurd om het bedrijf gezond en winstgevend te houden. Tevens vormt dit de basis voor het doen van de benodigde aangiften, opmaken van de jaarrekening enz..